مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-09سياسي

دیدار الوفاق بحرین با مسئولان جنبش جهاد اسلامی


جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و «احسان عطایا» نماینده این جنبش در لبنان دیدار کرد.

- جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و احسان عطایا نماینده این جنبش در لبنان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیخ حسین الدیهی جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در رأس هیئتی با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و احسان عطایا نماینده این جنبش در لبنان دیدار کرد.

این دیدار شب گذشته (18 شهریور 1399) و در راستای جلسات و دیدارهای جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین با نیروها و احزاب فلسطینی و عربی جهت تأکید بر مواضع مردم بحرین مبنی بر حمایت از قضیه فلسطین صورت گرفت.

الوفاق -بزرگترین جریان سیاسی مخالف رژیم آل خلیفه- در این جلسه تعهد کامل خود را به حمایت از قضیه فلسطین و قدس شریف و همچنین مقابله با سیاست های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مبادله آرمان فلسطین اعلام کرد.

این جمعیت همچنین پایبندی کامل خود به دفاع از حقوق ملت فلسطین و عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را اعلام و تاکید کرد این رژیم، دشمنی است که غاصب اراضی و مصادره کننده کلیه حقوق است.

الوفاق متذکر شد اینها مواضع ثابت مردم بحرین به اتفاق آراء است و هر موضع متضاد دیگری که از سوی هر طرف دیگری بیان شود، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار الوفاق بحرین با مسئولان جنبش جهاد اسلامی

دیدار الوفاق بحرین با مسئولان جنبش جهاد اسلامی